Висновок ІРЦ

Висновок ІРЦ – важливе джерело інформації про те, які саме особливі освітні потреби має дитина та що необхідно забезпечити у школі для якісного освітнього процесу. У висновку, зокрема, зазначається потреба у наявності асистента вчителя та асистента дитини (за потреби). У такому разі директор має ввести цю посаду в штат та взяти на роботу людину до початку навчального року. Висновок також має містити інформацію про спеціальні підручники та корекційне обладнання, яке необхідно закупити.

Цей документ є підставою для:
• забезпечення інклюзивного навчання (створення інклюзивної групи чи класу),
• складання індивідуальної програми розвитку та надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг згідно з визначеним рівнем підтримки;
• зарахування дитини з ООП до закладів спеціальної освіти відповідного профілю;
• зарахування до спеціальних груп чи класів (з урахуванням особливостей розвитку особи);
• складання індивідуальної програми розвитку для дитини з ООП, яка здобуває освіту за формою педагогічного патронажу.
Висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини є одним із ключових документів, на підставі якого організовується та реалізується інклюзивне навчання в закладі освіти. Він включає оцінку рівня різних аспектів розвитку дитини, ідентифікацію її конкретних потреб в контексті навчання та соціалізації, а також містить рекомендації і стратегії підтримки, які дозволяють організувати ефективний освітній процес.

Верх